Benzer durum vardı ama seni bilmiyorum yerleşme kanaması da olabilir seninki ama ilk gebelik bende hafif kahverengi leke oldu doktora gittim yerleşme kanaması ya da düşük olabilir dedi kadın doğuma gönderdi yerleşme kanaması ya da düşük olabilir dedi kan istedi verdim lavaboya gittim kanamam gelmiş camasırım kan içindeydi doktors söyledim kanamam geldi dedim bişey demedi ilgilenmedi bende korktum ne yapacağımı bilemedim eve geldim memlekete gittim yolda gide gide düşürüyprum zaten özele gittim ultrason da baktı düşğrüyon dedi derecesi de düşmüş bir hafta sonra gel dedi sıfırlandı dedi doktor. Kanama bir hafta bir haftadan fazla sürdü sonlara doğru azaldı. Ağrılarım hiç geçmedi bu arada sanki adet görüyor gibiydim. Çok agrım vardı kanama ile birlikte bitti gitti. Bana bişey yapmadılar doktor ilgilenmedi soylediğimde. Seninle ilgilenmiş doktor. Belki yerleşme kanaması olabilir kişiden kişiye değişiyor düşük de olablir.