Minikbebegim1999 Kizlar oglum 3 saate bir mama içiyor ama sanki 3 saat dolunca 100u tam icmek istemiyor aceba ac değil mi diyorum sizler nasil yapiyosunuz 4 saate bir yese cokmu uzun olur yada 3.5 saate bi
Eemoom Minikbebegim1999 3.5 saat normal bence. Zorlamaya gerek yok bebeği. Gündüz zaten acıkınca belli ediyor kendini. Etmede bile 3.5 saatte bir beslersiniz. Gece de doktora sorduğum zaman 2 aylık bir bebek için gece açlık süresi en fazla 4 saat olmalı uyanmasa bile besleyin susuz kalır demişti. O yüzden gece en fazla 4 saatte bir kalkıp besliyordum 2. Ayında. Şekeri düşüp uyanamıyormus 4 saati geçerse
mylittlebabym 2 aylıkken istediği zaman uyanır acıkınca diye okudum hep. Emzirme danışmanı felan da takip ediyorum 2 aylıksa uyandırmaya gerek yok acıkınca uyanır diyordu. Sadece mama mı veriyorsunuz emzirmiyor musunuz?
Minikbebegim1999 mylittlebabym hayir emzirmiyorum sutum yok bide bebegm gogusumu kabul etmiyor bende pompayla çekiyorm oda azalti sutumu
Minikbebegim1999 Eemoom gece bi ara 6 saat sonra uyaniyordu eve ebe geliyor sordum oda bana artik uyandirmam gerekmediğini geçeyi gunduzu kariştirmamasi için ve 6 saat ac kalabilecegini söylemişti doktoruma da sorucam
Eemoom Minikbebegim1999 6 saat çok uzun bence hele ki 2 aylık bebek için. Biz bile 6 saat bişey yiyip içmesek elimiz ayağımız titrer
Minikbebegim1999 Eemoom evet orasi oyle ama cok nadir yapiyor genelde 3 bucuk saat en gec 5 saate uyanıyor
Eemoom Minikbebegim1999 süz bilirsiniz yine doktorunuza da sorun en iyisini o bilir. Ama çok fazla bence 5-6 saat 2 ay için. Uyanmasa bile emzirin derim. Ama tabi en doğru bilgiyi doktor verir