Kızlar önceki postumda da paylaşmıştım Bi kaç isim ama herkes birsey söylediği için kafam çok karıştı ve soğudum bi şekilde isimlerden ve seçenek çok fazlaydı ben isime karar veremediğim için insanlar sürekli kafasına göre ismiyle çağırıyor bebeğimi ve bu beni çok rahatsız ediyor bu isimler hangisi güzel yardımcı olurmusunuz eşim benden kararsız bu arada