Songulkosar Glshayn merhaba bende bugün 23+3 oldum bebek hareketleri hala düzensiz sizde de öyle miydi acaba bir gün hareket ediyor bir gün etmiyor merak ettiğim için soruyorum
Glshayn Songulkosar evet canım bende de oleydi hala ole gündüz hissetmedim hatta hissetmiyorum dye doktora gittim güldü bana bu kadar endişelenme dedi o harekt eder sen hissetmezsin bazen dedi kalp atışı duydum rahatladım ama şimdi akşamları uçuyor resmen 🤗
Lur-2006 Glshayn ben de 23+4 ün nefes darlığım var ne yesem midem yanıyor. Geceleri bacaklarim ağriyor bir de arada vajinamda batma gibi birşey hissediyorum. Okuduğum kadarıyla bu hafta büyüme ataği geçiriyorlar o yüzden perperişaniz😭😀💕🐣