Esradnr regenesis kullanıyorum bende gayet memnunum sadece ilk kullanmaya başladığımda bulantılarım çok fazlaydı aç karnına içtiğimde hap çözülmeye başlayınca balık tadı kokusu geliyordu midemden dahada çok midem bulanıyordu ama şimdi bulantılarım geçti şükür devam ediyorum bi sıkıntı yaşamıyorum