Nesoo teşekkür ederim canım sana da sağlıkla kucagna almayı nasip etsin rabbim hiç korkma valla bnmde ilk gebeliğimdi korkmaym diye dogum bile izlemedm ama insan az çok bilince bi korku oluyo illaki ama sen daha nooluyo demeden bebeginin sesini duyuyosn sonrasını zaten düşünmüyosn aklında bi tek bebegin oluyo😍😍 bianda herşey olup bitiyo hiç merak etme.sonrası da hiç zor degil inan ilk yürüyüşten sonra bol bol yürümeye çalış yatıp kalkarken biraz daha dikkat et bi bakmşsn toparlanmisın bile.♥️♥️