Melinayinannesi Kizlar 28.haftama girdim ve sol basem kemigimde ozellikle geceleri agrim basladi ilginc sekilde sirt ve bel agrilari buna dahil ve de kramplar.Magnezyuma yeni basladim bu durumu yasayan var mi?
Ahsenveannesi Melinayinannesi mg iyi geliyor onun dışında ben bacaklarımın altına yastık koyuyorum gece
Melinayinannesi Ahsenveannesi yastikla rahat uyuyamam diye hic denemedim ama denemem gerekiyor sanirim tesekkurler
Ahsenveannesi Melinayinannesi ben 2-3 yastık kullanıyorum sırtıma bacak arasına ayak altına 😂 en son bir bakıyorum sırt üstü uyuyorum😅
Ahsenveannesi Melinayinannesi ben 30 oldum yastıksız yatmak zor geliyor 😂 tam yan yatamıyorum çok tekme atıyor sırtıma bir tane koyup yarım yan yatıyorum bacak arası ve altına da bir tane oh mis 😂
Melinayinannesi Ahsenveannesi bende deniyim bari bu gece tam uykuya daliyorum tekmesine uyaniyrum tam daliyorum agriya uyaniyorum sinirim bozuldu
Ahsenveannesi Melinayinannesi dene canım sırtına koyup biraz geriye yaslan hem sırt üstü olmuyor hem tam yan olmuyor bebişte kudurmuyor😂
zelis01 @“Melinayinannesi”# bende 29 haftalık oldum ağrılarım var ama egzersiz yptığım gün rahat uyuyorum tabi yastık önemli 🥰
TugSozTan Benim bildim bileli sırt bel ağrım var ama 3.trimester a girmemiz ile biraz arttı diyebilirim.