Seda06891 Aynı haftada olan anneler hareket hissediyormusunuz benim mide bulantım geçmişti bu hafta tekrar başladı
Aysel66 Seda06891 bende 19+1 16dan beri ufak ufak tekmeler başladı ama bu gunler artık daha cok hisetmeye başladım bu sabah tekmelerle uyandım hata video cetim az beli oluyor dışarıdan da cok guzel bir duydu 🥲
Sezenn_ Seda06891 19+0 haftayız bizde 💙 2. Gebeliğim benim hissediyorum hareketlerini canım 1 aydır halsizlik yorgunluk var bende çokça mide bulantısı yok şükür. Sağlıklı doğumlar olsun inşallah hepimize 🌸🤗
Esrafatih01 Merhaba ben 18+2 yim hissediyor musunuz siz lutfeb hissediyorsanız nasıl bir his oluyor açıklar mısınız
Aysel66 Esrafatih01 kucuk bir balon patlıyor gibi oluyor başlarda sonra biraz daha ser tekmelemeye başlıyor pıt pıt diye hic olmadı mı
Esrafatih01 Aysel66 ya ben bir seyler hissediyorum ama bağırsak hareketleri mi bilmiyorum ki bağırsak ile farki nedir
Aysel66 Esrafatih01 bende oyle sanıyordum başlarda farkı beli oluyor ya ilerleyen gunlerde fark ediceksin bebek oyle cok hareketli olmuyor bu haftalarda hafif bir kıpırtı oluyor ama tekmesini hisediyorsun sanki gaz sıkışmıs patlıyor gibi