heleninannesi Kızlar kaçıncı aydan sonra başlanılması gerekiyor çatlak karıştı ürünlere ve hangi marka önerirsiniz ?
maviruya heleninannesi İstediğin zaman başla canım çatlayacağı varsa çatlıyor. 8.ayıma kadar çatlamadım çok mutluydum doğumdan üç gün önce haritaya döndüm🤣
beyzanurk2502 Karnın büyüme başladığını gördüğün andan itibaren sürmeye başla ama ne kullanırsan kullan illaki vücut yapısına bağlı olarak kimisinin çatlağı çok oluyor kimisinin çatlağı olmuyor bile. Kullandığından ziyade vücudunla da alakalı biraz 🫠
Ebruylmzyzk Hamile olmadan önce kullanıyordum. Şimdi 20 haftalık hamileyim. Hala da devam ediyorum. Ürün bio oil
heleninannesi beyzanurk2502 işi şansa bırakmamak gerek 😂 şimdiden karnım çıktı 9.aya kadar düşünemiyorum bile