ylmzftma Kucukfasulyem risksiz çıkmış. Benim değerimde böyleydi doktorum üçüncü ve dördüncü testi benden istememişti
Kucukfasulyem ylmzftma çok teşekkür ederim ☺️sadece 3 lu yaptiricam bende 4 lu yok sanırım aslında hiç biri olmazsa daha iyi sadece korku sarıyor başka bişey değil