Merhaba ,ben şekeri sınırda olan bir hamileyim, şu an 28. haftamdayım ,Erzurum’da üniversite hastanesinde şeker yüklememi yaptırdım. Öğleden sonra endokrin randevum için gitmiştim ama doktor şeker yüklemeni de yaptır, dedi. O da aradan çıksın dedim ama aç değildim yani sekiz saatlik açlığım ölçülmeden yapıldı. İki kez kan alındı benden. Ölçüm sonucum da 136 çıkmış ama henüz doktora gitmedim sonuç için , sizler yaptırdınız mı ?