Bir kez kullandım. Kaşıntım çok olmuştu doktor da bir tane fitil yazdı önce tedirgin oldum kullanmak istemedim ama sonra bu iğrenç kaşıntıdan bi an önce kurtulmanın daha iyi olacağını düşündüm sonuçta zararı olsaydı doktorum zaten yazmazdı. Kullandıktan sonra hiçbir şeyim kalmadı çok şükür