Sevvalllll42 sevaldqn1 evet bendede var aynı sıkıntı şuan 3 aylık olduk biz çok şükür geçti kanamam bende günde bir ağızdan alıyodum okadar dönüyoduki başım şekerimide düşürüyodu
Cerena_87 sevaldqn1 ben agızdan alyorum 3 kere başlarda öyle olyor ama sonra vucut alışyor bende başlarda yer bulsam uyyordum şimdi öyle degil 8+0 haftayım 3 haftadır kullanyorum zamanla alışyorsunuz uyku falan kalmaz
sevaldqn1 Cerena_87 umarım canım basta ilk ictigimde yarım saat içinde direk kafam gidiyordu şimdi 3 4 saat sonra etki ediyor sanırım öyle öyle alışıyorum
Linaa90 sevaldqn1 ben ilk 12 hafta ağızdan günde 1 almıştım gece içtiğim için sorun yaşamıyordum ancak gerçekten baş dönmesi halsizlik çok yapıyor o yüzden fitil olayına geç sen canım hem daha etkili diyorlar öyle
sevaldqn1 Linaa90 sabah fitil olarak aksam da hap olarak kullanayım diye düşünüyorum eşim hic kullanmamı istemiyor kötü oluyorum diye
Linaa90 sevaldqn1 benim düşük tehlikem yoktu doktor önlem amaçlı verdi yine de kullandım eşini değil doktoru dinle canım öyle yapabilirsin ama doktoruna da söyle fitil olarak kullanacağını
sevaldqn1 Linaa90 zaten normal bir ilsc olmadığı için dinliyemem ama farkli sekilde kullanmaya başladim