Ebru3435 canım bende bir haftadır çekiyorum malum ilaçda kullanamıyoruz, arada ballı süt içiyorum, papatya çayı veya en doğalından yarım limon sıkıyorum içine bal ve fincanın geri kalanını kaynamış su ekliyorum içiyorum , limonu çokta fazla tüketme ama tansiyon düşmesin😘