prematureanne02 merhaba, maalesef kaybettim oğlumu 10 eylülde. Haziranda ameliyat oldu , entübe çıktı ameliyattan kötü bi süreç geçirdi tam toparlandı derken kalbi dayanamadı daha fazla . Maskeyle verin oksijeni zamanla toparlar inşallah, biz maalesef ameliyattan dolayı toparlayamadık