Meyra21 bak seninki de tam tersi çok hareketliymiş valla bilmiyorum ya benimki 2 gün tuttum 2 gündür hiç hareket etmedi kayınvalidem de kızdı korkuttu beni çocuk emzikten düştü (halk ağzında öyle diyorlar) hastaneye gidelim bakalım falan dedi sonra eşim koydu elini kalbi atıyor ama hiç hareket etmiyor dedi ben de tutmayı bıraktım eski hareketli halimize döndük şükür🥲