Lina-Annesi Rabbimmmm sorunsuz bi şekilde yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin sağ salim… Canlarım dua eder misiniz ?
Lina-Annesi Sila66 çok zor geçen hamileliğimin sonuna geldimmm… herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah canimmm saol
Daphnee Lina-Annesi heyecan olmaz mı çok merak ediyorum kızımı 💕 bir yandan da korku var ne olacak nasıl olacak diye ağlamaklıyım sabahtan beri
Ebruacr Yaa rabbim yardimciniz.olsun sağlıkla kucağıniza alın inşallah benimde bugün nişanım geldi sancım oluyo arada belki bende yarın olurum artarsa sancim
Lina-Annesi mylittlebabym Teşekkür ederim canım benim. 2 gebelik kaybından sonra panik atak oldum umarım yavrumu saglikli şekilde kucagima alinca gecicek..bugünlere kavustuğum için dua ediyorummm. .
09-11-22 Lina-Annesi olunmaz mı tabiii ben daha 22 haftaligim ama sabırsızlıkla bekliyorum prensesimi