Nisankzn Aylar gunler derken sona geldik gbi sizde durumlar nedir kizlar:) iki rakamlari gorurmuyum derken 99 oldugumda sanki yolun sonu gibiydi gebelik bence son bir aymış en zorlu donemmmm
Nslhnfdn Nisankzn Bu zamana kadar sukur ki bi sikintim olmadi kolay gecti ama su bi kac gundur artik kalca agrisi oksuruk halsizlik hayattan soguttu resmen. Son 30 gundeyiz. Umarim saglikla aliriz kucagimiza
Senag9797 Bizimde son 30💙😍😍😍 Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin yavrularımızı
Maviii Nisankzn canım dönmüş, döndüde ben normal doğumdan çok korkuyorum 🙈 nasıl olacak hiç bilmiyorum 🤷♀️ senin dönmedi mi meleğin
FadilezkanYlmaz Nisankzn önden gidiyor 3-4 hafta ilk Doğum normaldi bu sezeryan olacak mecbur beklerse o vakitte kadar.
mac SemaSvariKolgu yok belli değil 37 haftada çatı muayenesi yapcam ondan sonra konuşuruz dedi doktorum bende aksilik olmazsa normal Doğum istyorum