SevgiKNGR 14+0 olduk bugün. Hala riskli dönemler mi acaba diye korkuyorum. Ne zaman geçer bu dönemler
Busraakay_26 SevgiKNGR ilk üç ay düşük tehlikesi olduğu söyleniyor ama siz yine de dikkatli olun 5.ayda düşük yapan tanıdığım oldu
2prensesannesiiii SevgiKNGR 9 ay hep risk var tabi ama ilk 3 ay risk daha fazla ilerlerdikçe hafta risk oranı düşüyor sadece kuzum sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🏻
Busraakay_26 SevgiKNGR köye gitmişler yolda rahatsızlanıyor hastaneye gittiğin de çocuğa düşük yaptırıyorlar ben böyle biliyorum o yüzden dikkatli olmakta fayda var
_brcu88_ SevgiKNGR iyi gidiyo Allah’a şükür bugüne kadar bir problem yaşamadık 😊rahat ilerliyor bizimki doktor kız dedi ama değişirse bilemiyorum ..😂
mombabe Yani doktorlar ve tıp daha iyi bilir ama bence düşük tehlikesinin geçtiği bir artık son bulduğu bi hafta yok. Dikkat etmezsen bebeğin hep riskte olur gibi.
_brcu88_ mombabe tabikide bence de öyle Allah korusun 8 aylıkken bile düşük yapan insanlar var ,…herşeyden çok bebeğini ve kendini düşüneceksin ağır kaldırmayacaksin en başta dikkatli özenli olduğun zaman sorun olacağını sanmıyorum
mombabe _brcu88_ kesinlikle öyle, ay işte 20 haftalık oldum düşük tehlikem bitti diye bişey yok asla. Dikkatli olunmalı her zaman. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı
Ceku00 14+3 teyim yoğun kanamayla düşük tehlikesi yaşıyorum. şu zamana kadar da çok rahattı hamileliğim bir sorun yoktu. her zaman dikkatli olunmalı