Hanımlar merhaba 37+2 den yazıyorum. Tüp bebek olduğu için dr 25 nisana gün verdi. Bayramdan 2 gün sonraya. Fakat bayramda sancım oldu,suyum geldi doğum başladı vs diyelim her türlü sezeryana alınıcam çünkü. Dr uzakta olmazsam gelirim doğuma dedi sizce risk alıp verdiği günü beklemeli miyim ? İlk baştan beri kendi doktoruma alışık olduğumdan farklı bir doktor doğuma girsin istemiyorum.Yoksa bayramdan önce bi tarih belirleyip öncesinde doğum yapmalı mıyım yani 38. Haftanın içinde siz olsanız ne yapardınız?