Merhaba kızlar. 33+3 hafta hamileyim.gecen kontrolde Rahim ağzında kisalma var dedi doktor.27-28 mm -miş. 2 hafta sonra yani dün yine kontrol etti aynı duruyor .yani ne iyi ne kötü bisey söyledi.fitile devam edicegimi söyledi 36.haftaya kadar hic olmazsa.sonra devam etmeye bilirsin dedi.. yani sorum şu ki 33-34 haftalarda Rahim ağzı uzunluğu ne kadar olmalı. Bende çok mu kötü acaba endiselendim