Kullandığım ilk günden beri çekmediğim kalmadı 😅 afedersiniz simsiyah ve çok kokulu oluyor bende kabızlık değil ishal yaptı. Sabahları içiyorum içtikten yarım saat içinde karnım ağrıyarak tuvalete koşuyorum 😅 aklımı karıştıran ne zaman içilmesi gerektiği siz ne zaman içiyorsunuz acaba merak ettim