Arkadaşlar ben 38 haftalık hamileyim ve doğuma da tam tamına 10 gün kaldı ya doktorum bana demir hapı verdi bide idrar yolu enfeksiyonu var diye antibiyotik verdi bide bu demir hapını doğuma kadar kullanmam gerekiyor demir hapi bende afedersiniz büyük dışkımı siyah yaptı bu bebeğime zarar verir mi aranız da hiç yaşayan oldumu,bide zaten doktora yarın gidicem onun için gitmeden bı icim rahatlasın diye sizlere sormak istedim