anneoluyorm_ Güzel Anneler biz bugün 24 haftalık olduk. Artık bir Mısır Koçanı kadarız Ya sizler kaç haftalık oldunuz ?
Belin_ay Sila66 kız bende senle aynıyım bende 33+1 birbirimizi takip edelim de gelismeleri beraber takip edelim
Caglaermis1 21+5 olduk birde bişey sormak istiyorum size ki?lar ayrıntılı erkek diye bildigim bebegimin ultrason da kız olduğunu öğrendim hâlâ cinsiyet değişme durumu varmi acaba
Happymomleyla Caglaermis1 bana da 16 haftalıkken oğlan dendi detaylıya giricem bende böyle bir haber alırım diye düşünmedim değl şuan 😂vallaha ya hani oğlan değişmezdi bu doktorlar dalga geçiyor galiba bizimle 🥶
Mona- Caglaermis1 sanmıyorum bence ayrıntılı en doğdu sonucu söylüyor. Bide şöyle ni durum var kızlarda yanılma payı daha yüksek oluyor erkeklerde yanılma nadir bi durum
eflatun_1 Caglaermis1 bu tür durumlar için şüphedeyim hep ilk zamanlar erkeğe benziyor dedi dün gittim erkek dedi ama işte hazırlıklara basliyamiyorum çünkü bi çok kişiden duydum seninki gibi olan tam emin olamıyor insan