Duygu19031903 Yeşil sarımtırak yoğun akıntısı olan varmı kızlar. Vagihex fitilde kullandım hala geçmedi sizlerdede oluyormu korkulacak birsey mi acaba yoksa normalmi?
sengulmehmet Duygu19031903 Ay benimde öyle ya ve çok can sıkmaya başladı yarın doktoruma sorucam inşallah geçer ya
Duygu19031903 sengulmehmet canım aynen öyle valla ben sordum işte vagihex verdi biseye yaramıyor. Kaç aylık hamilesin?
Homozigotmutant Kokusuz kaşıntısız olunca sorun değildir dedi Benim doktorum günde 2 kere çamaşır değiştirin bol su için ayaklarınızı sıcak tutun o zaman iyi oluyor Allah'ın izniyle
Duygu19031903 Homozigotmutant kokusuz kaşıntısız ama baya bi yoğun öyle oluncada imsan rahatsız oluyor 🙄
sengulmehmet Duygu19031903 16 haftalık oldum ama bayadır var akıntım hamilelikten öncede oluyordu ama bu kadar sık ve yoğun değildi
Senailhan Yeşilimsi renkteyse bi doktoruna sor bence enfeksiyon falan olabilir canım ama kanlı olmadığı sürece öyle korkmana gerek yok
Senailhan Duygu19031903 Kan geldiyse doktorunu ara bi söyle gerekli görürse o çağırır zaten enfeksiyon için de bol su tüket hamilelikte akıntı normal kokusuz kansız falan olmadığı sürece
Duygu19031903 Senailhan sordum korkma dedi kan çok yoğun değilse korkulacak bisey yok dedi vagihex fitil kullandım geçmedi dedim bi paket daha al dedi ama ben artık asırı rahatsız oluyorum 🙄
Senailhan Duygu19031903 O zaman korkma rahatsız olsan da yapcak bişey yok maalesef hamilelik boyunca olurmuş akıntı
Duygu19031903 Senailhan kötü bisey olmasında akıntı olsun , insan hamileyken sürekli biseylere evhamlanıyormus bunu anladım😇
Duygu19031903 Enmutluannee bende gidince muayne olmak isticem zaten, tedavi süreciniz nasıl? İlaç falan mı fitil mi