BeatifulAngel Kızlar 3 gündür az az nişanım geliyor. Daha pembe veya kırmızı şey yok. Acaba doğum yakınmı? Bilginiz varmı?
Minaesra BeatifulAngel benim kuzenimin nişanı geldi ardından bir gün sonra doğum gerçekleşti doktorunuza gidin bence riske atmayın 🙏
melike098 BeatifulAngel bende cati muanesi oldum akşamına böyle sarı gibi sümüksü bisey geldi pembe veya kanlı degildi o da nişan mı oluyor bilginiz var mı
Ayytacc BeatifulAngel canim benimde pazartesi geldi ama ortada bisey yok 3 4gun oldu daha doguramadim
BeatifulAngel Minaesra yok risk yok bugun kontrolüm var zaten, bu 2ci doğumum bilgiliyim bu konuda ama nişan parça parça gelince acaba bu durumla karşılaşan oldumu merak ettim
BeatifulAngel melike098 evet nişan dediğimiz o, ama bazılarında tam gelir kanamayla beraber bazılarında da parça parça gekir hissedilmeyecek şekilde
BeatifulAngel Ebruacr ara ara oluyor kasılmalar ama çok değil, normalde ilk doğumumda nişandan sora başlamışdı kasılmalarım ve doğum kolay olmuştu, ama bunda daha olmadı kasılmalar
BeatifulAngel Ebruacr işte bunlar gerçek olan sancı değil gerçek sancı baya bir yoğun acı olmuştu bende ve sık sıktı