Nesedmrer canım herkesin gebeliği aynı olmaz, seninle aynı zamanlarda bende pek çıkmıyordum tuvalete ama şimdi yatağı oraya taşıyacaktım bir ara.. ya da benim bulantılarım ve kusmlarım 6.haftada başladı yarın doğumum var Allahın izniyle hala devam ediyor ☹️ başka bir arkadaş 5aylık hamile kız bulantı nedir bilmiyor mesela.. hepimizin vücut yapısı farklı, her belirti olacak diye bekleme, belki hiç olmaz, belki olan belirti çok fazla olur, bu durum bebeğini etkiler Allah korusun, onu strese maruz bırakma. Bende süt gelmezse korkusu vardı okuyordum burada 25.haftadan sonra çoğu kişiden süt gelşyorduu göğsünde çok kafaya takmıştım onu bebeğimi emziremezsem diye sanki göğüs kahverengiliği azalmış gibiydi sonra kendimi rahat bıraktım olucak dedim hepimiz farklıyım dedim kendimi telkin etmeye çalıştım ve doğuma bikaç gün kala fark ettim ki az az süt geliyor, yani hiçbişey için endişe etme Allahın izniyle sağlıkla kucağına alıcaksın bebeğini, bol bol dua et