Benim oglum suan 3.800 müs 😔 Doktor iri bu bebek dedi.Kizimda normal yapmistim.Bunda da normal istiyordum ama bu sartlar da baya zor olacak sanirim.Seker yukleme testi yaptirmadim.Ama yok diye biliyorum.Ara sira aclik tokluk sekerime bakiyorum sıkıntı cikmiyor.Ne yapabilirim bir an once dogurmak istiyorum.Aldigi her kilo normal doguma engel olacak.Buarada pcos var bende.Normal sat 26 hazirandi duzeltilmis sat 28 temmuz.Ne olur bana akil verin.Cok karisigim 🥺