GizoMemo4634 referans araşığına değil, değere bakmanız gerekiyor. Sizin sonucunuz 0,100 çıkmış. Yani ölçüm yapılmış bi hata yok. Belirsiz diye bir ibarede yok.
Referans aralığı; olması gereken alt üst sınırları gösterir. Yani siz sonucunuza bakarken referansa bakmazsınız. Umarım açıklayıcı olmuştur. Mesela Tsh’ın referans aralığı 0,27-4,2 sizin değerinizde 1,91 gelmiş. Referans aralığı içinde bir değer olduğu için normal. İnşallah en yakın zamanda pozitifi görürsünüz 🌸