İlk hamileliğimde bnmde vardı, sürekli dinlenmen ve ilaçlarını düzenli kullanman gerekiyor. Bi de progestanı hap olarak değilde fitil olarak kullanman daha etkili oluyormuş ben hem fitil olarak kullandım hem iğnesini attırmıştım. Çok şükür kızım şimdi 22 aylık oldu bile. Allahım senin yavrunuda sana kavuştursun inşallah sağsalim 🙏🏻