_nigarr24_ Kızımın ateşi var gece 3de 37.3 dereceydi. Halâ aynı. Halsizliği var. 38 olmadan da doktor ilaç yazmaz diye aramadım. Ne yapmam lazım ateşinin düşmesi için?Sirkeli su derisine zarar vermez dimi?
5melekannesi _nigarr24_ bez falan koymayın sadece ateşi hapsediyosunuz içine iç ateşe sebep olabilir ılık bi duş yaptırıp ayaklarının altına limon sürün ek olarak da ağrı kesici ateş düşürücü verebilirsiniz