Eldgrn Darısı başıma inşallah o zaman. Ya bilmiyorum ve bilmediğim için de korkuyorum. İlk kızım da verilecekti o gece başka doktora gittim bana dediki rahim ağzında yumuşama yok, açılman yok suni sancıyı verirsek boş yere seni ve bebeğin kalbini yorarız sonun sezeryan olur. Biz seni yakından takip edelim sancını bekleyelim dedi 15 gün geçtikten snra kendi sancımla doğum yapmıştım.bu sebeple korkuyorum işte 🥹