Deletedmom429 BurcuY oy kuzum geldim eve 305e cikmks doktr gebelik uygndr dedi ama folim asit vrmdi saliya ranvu aldm sali gel dedi yne yukselckmi die bakick dha mini mini minnak dio iki gnlk flndedi kuzenlrm iki gnlk nsl oluo diolr sulu akintiyi dedim enfsynmi tekrrldi acaba dedi oda ilac kullanamazsin artk dedi bsy olrmu ddm olmaz dedi
Seherr Deletedmom429 kuzucum akıntın için elma sirkesi kullanabilirsin ama suyla karıştır mutlaka bende mantar vardı gecmiyodj bi türlü sirkeyle kurtuldum hemen sirkeyi maşrafays biraz dök su ekle yıka sonrada kurula iyi geliyo enfeksiyona ve mantara ❤️ Ve bu arada değerin çok iyi artmış sakın pinpirik yapma 😇
Mahbuss Deletedmom429 ayy canım çok güzel artmış değerin kendini strese sokma buradaki yazılanlara bakma bende ne dış gebelik ne boş gebelik ne kimyasal gebelikte hiçbirini bilmiyordum hepsini buradan öğrendim yani bı yandan iyi bişey bı yandan kötü bişey öğrenmek 😊 Allah sağ salim kucağına almayı nasip eder inşallah canım ❤ darısı başımıza inşallah bizde bu ay hamiş kalırız arkadaş olur bizim bebisler😁
BurcuY Deletedmom429 oh hadi gözün aydın aslında folik asite başlasaydın keşke kuzucum ya 🙄ama bildiği Bişi vardır gerçi illaki ☺️Hadi hayırlı uğurlu olsun o zamansa 🙏❤️❤️❤️
Deletedmom429 Seherr yaaa ben inanamiorm halen oyle devam edr ins sirkyide duydm evet dinlycm baklm doktr cnkii ilac yasak ddm sorun olrmu aknti dedn olmsz dedi ama tedirgn yne bakalim sali gtcem yne😊
Deletedmom429 deryamehmet35 doktrmda guzel bakti onayldi gebelgi ins boyle dvm edr sali gbu tekrr gdiicm cnkk dha ikk gnluk fln dedi 😊
Deletedmom429 Mahbuss hemde nsl cevrmde yasaynda vr bide kuzenmde kizio sen nerden biliosn dha yni hamilsn dedi bnim ddm bilmedgm bsy kaldimi acaba dedim😂 Bgn soncu onc kendm baktm doktr sordu ne kde artms die bnde 305nette gordm derim guldulr 😂
Deletedmom429 Songul2610 amin kuzum guzel dileklerkn iicn cok teskkur ederim rabbim dileyen herkese nasip etsin cok icten dua ediorn size buradklre saglikli olsnlr saglikli Gelsnlrde nolursa olsn 😊
Deletedmom429 Feelina hahah hizli yaziorm bazen kelimeleri yiyebliorm aliskanlik olmus 😂 kan vermistin dun 196 idi pzr adet gnmdu olmamistm bgnde doktrma gttm oda tahlilnyptrdi 305ckti gebelgi onayladi ama dga dedi minnak iki gnlktr hatta o yuzdn sali yne gdip kan verckmsm degerlr artickmi die baklm nolck😊
Deletedmom429 Deletedmom308 eeeevvvveeeeeeett sizi iyiki dinleyip almisim cok gzl direktiflr aldkm brda ve pes etmedim iicmde kalmasin hadi onuda yapim dedim olmus cok sagolu var olun rabbim ne muradinz vrsa versn ama bi yndn korku basri dha mini mini minncaik dedi dokte gozukmz 305ckti bgnde sonuc onayldi sali yne kan vermye gtcem ins boyle duzgn ilerler bi yanm hep tedirdn 😐
Deletedmom308 Deletedmom429 aynı korkuları bende yaşadım canım. acaba kimyasal mı acaba dış gebelik diye düşünmekten kafayı yicektim. sen sakin ol hayırlısı neyse o olur zaten:)
Deletedmom429 Eda0509 dualarimdasinz etmemmi hic burda bna cok dua ettilr kbl oldu sonunda rabbim dileyen herkese versn ama saglikli versn bnde dahil olmk uzre suan cok mini mini minnck dedi o yuzdn twdirgn dgrlri takip etcz baklm nolck 😊
Eda0509 Deletedmom429 sagol cnm 😊 tedirgin olma. Rabbim sağsaglim kucağına almayı da nasip etsin inşallah 💕😊🙏
Esrarslan Deletedmom429 canım ultrasonla baktımı sana seninle aynıyız ben daha kan veremedim hastanede sistem çökmüş o yüzden direk ultrasonla baktı kese göründü çok şükür bana da çok küçük dedi ☺️
Mahbuss Deletedmom429 😊 canım sen ovulasyon testini nerden almıştın bide hangi marka bende deniycem bu ayda böyle geçireyimde olmazsa deniycem
Deletedmom429 Esrarslan yaaaaa valla hamiii sn bekledin ama gtmern hemen bn gttmya onddan bakilmio dha iki gnlktr dedi salj gtcem bgn yukselms dgr bide sali bakcz artk ins o zmnda gzk ilerler yaaa seni bliorm goruorm sevindim coooookkkkkk😊😊💕💕
Deletedmom429 deryamehmet35 aynn oyle ama bebek iki gnlkms dha onu anlmadim ben ovulsynu 25ekimde gordn ondn onve iliski oldu snra ogn gornce cizglri oldu bide ertsi gn oldu o gndn beride iliski yasamadik dussun yni bu bebek ne zmn olms smdi anlamadim😂
Mervican Deletedmom429 bendde senin gibi hastaneden öğrendim 186 çıktı ama benim gibi hemen doktora gitme çünkü kesen gözükmez bir hafta sonra git bence
Deletedmom429 Mervican gttim aynn dedi gozukms bnde sdce ondnda duymk istedgm icin gttm kuzum bide folik asit vrsn die ama vrmdi 305e cikms dgr gblk vr sali gnu tekr gtcem randvu aldm yne bakck iki gnlk dha dedi mini mini minnakms 😂
Deletedmom429 BurcuY bide bsy dmyi unuttm bu sabah vajinamin ust kismnda catlamalr gordum sasirdim noluyor smdi asagi dogruda gdio birz rengide yk gecik bi renk 😦
BurcuY Deletedmom429 ilk defa duydum kuzu acaba aşırı kilo alıp verdin mi ondan olabilir mi ki🙄 sor onu doktoruna bi dahaki gittiğinde
deryamehmet35 Deletedmom429 canım ilk önce kese oluşuyor ya sonra bebek oluşuyor o yüzden öğle demiştir.
Esrarslan Deletedmom429 geç döllenme olmuştur o yüzden yeni olduğunu söylemiştir Çünkü benimki de 4+1 günlük bugün keseyi gördü ama çok küçük dedi