birmeleginannesi_ ben de de varmış betam hafif yavaş yükselince tsh ta 4,5 çıkınca 2,5 altı olması lazımmış gebelerde 3 haftalık falandı şimdi 33 haftalık hep kullandım iki kere doz degişikliği yaptık kullandıktan sorna bir sıkıntı olmuyor bazen stres de sebep olabilir ben 7 döngü boyunca istedim ikinciyi sartlamisim sanirim knedimi en son aman bı kilo vereyim bu ay diyetisyene gideyim dedim 4 günlük gecikme ile öğrendim hamileligimi diyetisyen testleriyle