birmeleginannesi_ kilolu olup cocuk dıguran nice insanlar var ancak bazı bünyelerde mesela pıhtılasma yatkınlıgı olan insanalrda kilo maalesef zararlı birsey, benim iki kaybım var, doktorum her defasında kilo vermemi şstedş ama veremedm, elbet sağlıga zararı var sma bu doguramazsn olmaz demek değil. Mesela bazı özel durumlarn vadır gebe kalmana engel oluyordur ne bileyim, kişisel bazda birazda değerlendirmek lazm.