Prensess35 benim de idrar yolu enfeksiyonu dedi 16. haftadayım kültür verdim çünkü bir türlü geçmiyor sonucu bekliyorum ve antibiyotiğe devam 🥺🥺 geçmiş olsun ben 2 haftadır kurtulamadım ondan dolayı ağrı sızı oluyormuş o da geçse bir ağrım olmaz belki 🤷♀️