Bsmsrr canım grundig 9634 ü yeni aldım bende 😂 valla evde kedim var. Evde kıl tüy hiç bir şey yok desem yeridir. Media marktan aldım. A++ olduğu için nem sensörü var. Erken bitiyor veya uzatıyor. Mesela geçen perde attım 2 saatlikti sanırım program 15 dk falan sürdü. Çarşaflarla kıyafetleri bir atınca nem sensörü bazen algılamıyor 2 3 parçayı. Hijyenik havalandırma var. Ben evdeki çoğu kıyafeti denemiştim🤭 çok güzel kılları tüyleri tozu topladı valla. Şuan çok pişmanım keşke baştan alsaydım diye 😅 bebek kıyafetlerimin genelini yıkadım. Hiç çekme veya kıyafete zarar verme durumu olmadı ama o çıkan tozlar vsyi görünce diyorum ben bunu çocuğuma mı giydirecektim bu şekilde 🫤 sadece Yumuşatıcı kokusunu aşırı seven biri olarak kokuyu hafifletiyor diyebilirim. 2 filtresi var. Kazanı çelik 😅
Grundig, beko, altus zaten arçeliğin alt markası. Arçelik garantisinde. Biz bir de media markta 5 yıllık kaskoladık valla. Media markt aldıktan sonraki gün getirdi. Kurulum için aradım grundig i direk dediler isterseniz akşam gelelim. Bende yemeğe davetliyim diye bir sonraki güne istedim servisi. Sabahın 9 u muydu neydi gelip kurdular 😂
Aklına takılan yeri anlatabilirim🤭