moraviss 21 haftalık hamileyim doktorum oruç tutabileceğimi söyledi bu gece bir tane muz fıstık ezmesi bir hurma zeytin köy peyniri ve sahanda yumurta yedim sizce yeterli midir? tavsiyeleriniz varsa bekliyorum :))
MadameHappy34 moraviss Yeterli değil gibi, Ben 1 muz 1 havuç Ekmek Zeytin Peynir Salatalık +domates +pekmez +kaşar+kuru üzüm,ceviz ,incir,hurma,kuru kayısı ve yoğurt yiyorum :)
Mutlulukkk moraviss yeterli gibi ya bilemedim 🤔🤔 ama sanki bir iki bsey daha ekleseniz fena olmz gibi dee geldi 😂 ayyy ben artik aglicam yemek zorunda olmaktan 😂 zorla yiyoorum ama bir kac gundur saldim artik yapamiyorum😂
moraviss MadameHappy34 bende daha fazla ne yesem faydalı olur emin olamadığım için başka şeyler yiyemiyorum pide de yemiştim ama çok fayda sağlayacağını sanmam 😄
MadameHappy34 moraviss Yumurta falan ekleyin kesin. Ben 37+2 haftalık hamileyim şuana kadar 15 tane tuttum,grip ve öksürük nedeni ile bıraktım.
Gm1709 Afiyet olsun şifa olsun yarasın bebişe canım doyduysan eğer tabi ki yeterli ki bence doymuşsundur. ❤️
moraviss MadameHappy34 haşlanmış midemi bulandırdığı için sahanda yapıyorum çok farkı olmaz diye düşündüm yumurta sonuçta
Urasbebegim Bnde sahanda yapıyorum yada kaşarlı omlet yapıyorum .ekstra kaşar ceviz ekmek domates börek bazen pankek yapıyorum yoğurt yiyorum birde
kelebeketkisi34 Saydıklarınızın yanına tahin pekmez , Tatlı sivri biber c vitamini deposu salatalık domatesin ynına doğrayabilirsiniz birde kuzu kulagı roka gibi yeşillerde tüketyorum her gün kaşar peyniri de var yumurta haslanmıs muhakkak en az 2 litre su içiyorum iftardan sahura kadar ve ilk 12 gün ardından kontrolüme gittiğimde doktorum suyymun güzel oldugunu bebeğinde kilosunun iyi oldugunu söylemişti 20 haftalıkken 370 grmdı bebeğim
moraviss kelebeketkisi34 teşekkür ederim yorumunuz için ben de ilk haftasında gittim ve gelişiminin iyi olduğunu hatta bir hafta önde ilerlediğini söyledi doktorum detaylı ultrasona girdim her şeyimiz iyi çıktı çok şükür o yüzden çok dert etmiyorum
moraviss Mavi11 başlarda ramazan coşkusuyla çeşit çeşit yiyordum şuan heves kalmadı o yüzden bu kadar yiyorum içime de tam sinmedi 😄
Sjsjsjsj Bende 31+ 5 oldum bugün gidicem 2 gün tutmadım gerisini tuttum bebeğin genel durumuna bakmak için gidicem inşallah herşey yolundaysa devammm