Xanimehin Kizlar ozur diliyerek soylyyorum gogsumun alti en cok kasiniyo heryeri ama en cok alti boyle buyume falanda yox bu kasinti ne boyle 14haftalk hamileyim
elayaz_ Xanimehin şimdi gözünüze büyümemiş olarak gelebilir ama yavaş yavaş gerilip birden büyüyor o sıradada çok fazla kaşınma oluyor ben soğuk suyla ovalayıp duruyordum bitek o iyi geliyordu 😃