Seherak inanın o kadar kısa sürecek ki herşey ve hiç canınız acımıcak ne çabuk oldu diceksiniz ,hemde bebeğinizi o an görmek müthiş ,o yüzden genel olmaya hiç değmez , genel anestezi bebeği de etkiliyormuş ve sersem doğuyormuş bebekler,spinal olduktan sonra iyi ki genel olmamışım diceksiniz ,spinalde ağrının en şiddetli olduğu 4-5 saati zsten uyuşuk geçiriyorsunuz , hiç kaygılanmayın 🥰