Kızlar demin eşimle birlikte olduk prezervatif kullandık ama yırtılmış maalesef benim de adet belirtilerim var aslında polikistik overim de var geçen ayın 17 sinde adet oldum sizce bişey olur mu tüp bebek tedavisi görüyorum hamile kalmamam gerekiyor bu adette transferim var ertesi gün hapı içsem tedaviyi olumsuz etkiler mi