Kızlar 34. Haftamdayım. Dün biraz fazla ayakta kaldım. Bir de yurtdışında yaşıyorum üçlü aşı olma zamanıydı ve aşımı oldum(tetanaz boğmaca sıtma)
Şimdi o kadar kötü bir bacak ağrım var ki dünden beri sızlıyor bacaklarım ne uyuyabiliyorum ne yatabiliyorum iki dakika bile ayakta duramıyorum. Cok kötü ağrım var bacaklarımda. Dün ayakta kaldığım esnada karnım taş gibi oldu tabi. Geçmesi akşamı buldu. Bu bacak ağrısı normal mi ? Ben hayatımda böyle bir ağrı görmedim cünkü bir dakika bile geçmiyor. Bir de aşının böyle bir etkisi var mı bilmiyorum ama benim bugün hiç iştahım yok yemek yiyemiyorum zorluyorum ama çok az alıyor midem. Biraz karışık oldu ama o kadar canım yanıyor ki bir an önce anlatıp normal mi başına gelen var mı diye sormak istedim. Duruma göre hastaneye gitmem gerekiyor mu?