kızlar aksamdan beri sağ ve sol boşluğum ve arada sırtıma vuran sancı oluyor karnımın yanları
Yatakta dönerken karnımın içi.
Oturup kalkarken boşluklar kasıklara dogru ağrıyor
Soluma uzanıp kendımı sabıtleyınce sadece sol boslugum mesela hafif agrıyor.
28.haftaya girdim serklajlıyım surekı yattıgımdan mı
Ağırlaşıyoruz ondan mı.
Safra kesesi mi,
Gaz sancısımı
enfeksiyon mu
Yasayan var mı sabah doktorumu arıcam ve gidicem buyuk ihtimal ama içim rahat etmiyor