Kızıma hangi ismi koyalım bilemiyoruz 🤔🤦♀️
Minikbalpetegim ilay güzel hem degişik defne çok var😍
Minikbalpetegim İlay diyorum 😍
Minikbalpetegim bende elisa ilay 😍 koyucam inşallah 🙏
Bizim kızımızın adı Defne olacak inşallah👼🏼💖
defneveannesii_ çok güzel isim bende beğeniyorum ama ilay daha ağır basıyor 🤷🏻♀️
Gulsen20 bende öyle düşünüyorum da gel de erkeklere anlat 😂🤦♀️
Defne 🌸