Merhaba hanımlar benim üçüncü gebeligim ve bugun kontrolüm vardı ve 27 haftada şeker yüklemesi yapılacağını söylediler daha önceki gebeliklerimde yapılmadı bunu neye göre yapıyolar merak ettim daha öncesinde test falan yapılması gerekmiyor yüklemeden önce