Esrayunus Gunes76-36 valla bnm ilk gebelık Evı o kdr ıhaml edıyom eşimi ona bıle üzülüyorum senın bıde oğlun var zor tabı ama az kaldı
Esrayunus Htc6138 ben daha bı kere gttm bana sadece folık asıt ve bulantı verdi banada bu hafta kan verıp vıtamın almam gerek kansızlık demır eksıklıgı cabası valla
Esrayunus Htc6138 güzel ara vermıssın ama yormasın kendını bende nasıp olursa araya yas koymayı düşünüyorum
Esrayunus Gunes76-36 benım ılk ya 😂🥲 çok üzülüyorum eve esıme koslerde gızlı gızlı aglyrm vıcdan yapyom sankı tek ben boyleyım gıbı
Gunes76-36 Esrayunus ya hic takılma valla sonucta elinde olan bi durum deil eşlerimiz biraz idare edicekler mecbur anne olmak kolay deil tabi onlarin da bizi anlamasi lazim 😌
Gunes76-36 Htc6138 ya ne guzel öyle bi avantajin var enazindan benim kimse yok burda yurtdisindayim ne anne ne kardes nede kaynana
Htc6138 Esrayunus ay kıyamam ya ben ezana 10 dk kala gidiyorum yan binamda zaten yemekten sonra mutfağı toplayıp çaya kalmadan kaçıyorum
Htc6138 Esrayunus ben eşimin yanında ağlıyorum tek başıma yapmadım o da hamileliği yaşasın benimle 3 çocuk istiyordu şimdi bu doğsun yeter diyo 🤣🤣🤣
Htc6138 Esrayunus Allah var iyidir ya bide ilk torunu ki nasıl heyecanlı yazık herşeyime koşar annem kadar değil ama annem gibi
Esrayunus Htc6138 bende ıkı yıldır evliyim cokkkk korkyrdm bebekten zorla ıkna etti ama onada uzulyrm ne bılım