pembemor25 dorukkusumunannesi valla benimde 85, zaten küçükmüş gibi daha da büyüdü 85 cok sıkıyor 🤣🤣 kendimi avutmak için 90 alırım falan diye düşündüm inşallah sığarım 🤣
Ozoooo Melekler12 valla bacım emzirme dönemi daha kötü oluyor bıraktıktan sonra yumuşuma oluyor benimkiler ebeminkine döndü 😂😂😂
Melekler12 Ozoooo hahahahahaha 😅😅😅hiç gülecegim yoktu benimkiler çok yumsadi taş gibiydi aşırı büyüdüler bolan gibi 🙈
Sumiire dorukkusumunannesi 95 takıyodum hamilelikte hiç büyümedi poşet gibiydi yumuşacık şuan kızım 1 yaşında 105 bile olmuyo😭😭😭
Jelem123 dorukkusumunannesi 75 ten 90 geçtim eşimde diyor ay ne güzel olmuslar 🤣🤣 böyle kalacağını sanıyor şapşik dedim dimi he diyor dedim bekle bebek gelsin bir yıl emsin daha güzel olacaklar 🤣🤣🤣
anneolmakzoramagulusuyeter_ dorukkusumunannesi aynen pisigi ayrı taşıması ayrı yazın napcaz bilmiyorum 😁😁
dorukkusumunannesi anneolmakzoramagulusuyeter_ bunu unutmuştum pişik ve kokusu 😂😂🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
_emineyavuz dorukkusumunannesi ah ah ne güzel göğüslerim vardı 75 bedendi başladı büyümeye 85olduk herhalde doğuma 120 olcak 😂😂😂