Gulkaraoglu Arkadaşlar 7 aylık evliyim rutin kontrollerim için cumartesi gunu jinekolaga gittim vajinal ultrasonla muayene etti doktor. yumurtalik ve rahmin tertemiz kist yok hatta yumurtan gelişmiş eşinle bugun yada yarin münasebetin olsun dedi (10 Kasımdaydı randevum ayın 10 u veya 11 i için degerlendirin dedi ) bende dedigi gibi gittigim gunu esimle degerlendirdim adetime 11 gun var ovulasyon testimde cift cizgi cikiyor fakat ikisi ayni koyulukta degil doktorun yumurtalarin gelismis dedigi gün degerlendirin dedigi gun bile ovulasyon testim cift cizgi cikti ama ikisi koyu degildi yani yumurtlama gozukmuyordu doktor neden mutlaka degerlendirin demiş olabilir yoksa ovulasyon testimmi yaniltiyor? Insallah tutmuştur kizlar doktorun degerlndir dedigi gunu degerlndirdim 😍💐
Tatlianne Gulkaraoglu sen yine isini saglama al 😄yap dediyse yap kuzum ne zmn olacagi belli olmaz belki ustune gorursun
Muhammedamine Gulkaraoglu adetinize 11 gün varsa günü birlik ilişklye devam edin şansınız hala devam ediyor olabilir . Rabbim gönlünüze göre versin
ebrarmom08 Gulkaraoglu valla bizim yumurtlama zamannda 2 bilemedn 3 kez olmustr bu ay olmaz diye ihtimal vermiyodum sonra bi baktm hamileyim 😁😁 degerlndr bacm 😂😂 yumurtlama haftasi oyle yada bole tutacgi varsa tutuyo 🙂🙂
Gulkaraoglu Tatlianne Doktorun dedigini yaptim canim degerlendirdim ovulasyon testine gore yumurtlama gunum degildi ama doktor mutlaka yap diyince valla isimi saglama aldim 😅
Herseeyinasli Ultrasonda daha net belli olur tabi, yumurtlama günü için her ne kadar adet başlangıcından 14. Gün deseler de her kadında aynı olmayabiliyor o yüzden sen doktorun dediğini baz alarak ilişkini yaşa canım😊 Umarım güzel sonuçlar alırsın🎈
Gulkaraoglu Herseeyinasli ovulasyon testide idrarla sonuc verdigi icin onada cok guveniyorum ama doktor agir basti canim doktor net bi sekilde vajinal ultrasonda bakip dedigi icin pisman olmak istemedim degerlendirmeyip 😍 insallah Rabbim nasip eder 😙