nuranumut Arkadaşlar ne zaman kaçıncı haftada hamile çekimi yaptırdınız yada kaçıncı haftada düşünüyorsunuz bende yaptıracağım fikirlerinizi bekliyorum
Sahnedekimadam Bende İstanbuldayım canım 28.haftamız .. ben sahil kenarında kendimiz çekeriz diye düşündüm cihazım iyi , ama dış çekim tavsiyesi olan varsa bende önerilerini alırım🤗