sevgi81- Kızlar 33. Haftama girdim ve bi kaç gündür vajina nın bulunduğu kemiklerim ağrıyor tabiri caizse dudağın bulunduğu yerdeki sağlı sollu kemiklerim acıyor yaşayan var mı acaba?
Tanembebek5 sevgi81- ben de öyleyim 29 dan beri öyleyim neredeyse doktora sordum bebek baş aşağı olduğu için o baskı yapıyor dedi. Şuan 32+5 iz
Aysuyaman Bnde öyleyim 32 . Haftamdaym Bebek doğum pozisyonumu aldı baskımi yapyo anlamadım yarn kontrolüm var bakalım yürümek iş yapmak iyice zorlandı ayakta fazla kalınca o dediğiniz gbi oluyo batma zonklama vs.
sevgi81- Yanıtlar tahmin ettiğim gibi benimde 17 Nisan randevum var bekliyorum ama bakalım pozisyon değiştiğini anlıyorum zaten aşşağı doğru iniyor artık başı solda yukardaydı bel kemiğime doğru indi kızım☺️
ArvenMom sevgi81- malesef gebelikten dolayı sol elimde karpal tünel sendromu görüldü ve doğurana kadar devam edicek birşey ölüyorum resmen keşke mide yanması çeksem diyorum :(
Ferahkabay sevgi81- bende aynısını yaşıyorum soda ile dondurma iyi geliyo 🤭bide elma yeşil ekşi iyi geliyı
Liliales sevgi81- benim de çok hafif ağrım var 33. Haftadayım dünden beri başladı magnezyum içtim ama bakalım geçecek mi geçmezse bebektendir artık 😊
sevgi81- ArvenMom ArvenMom ah ya çok geçmiş olsun sıcak soğuk uygulama ile rahatlarsın belki biraz denedim mi ?
Sevidmn sevgi81- benimde var ayni sorun 1 haftadir serklajliyim dikisten suphelendim ama vajinal bakteri cikti antibiotik kullaniyorum gecicek gibi degil artik dogumu bekliyoruz sabirla
tugcee0 sevgi81- evet canım maalesef oluyor çok yürüdüğüm ve çok oturduğum zamanlar oluyor bi duş alıp uzanıyorum bacağımın arasına da yastık alıyorum iyi geliyor
2prensesannesiiii sevgi81- 33+5 haftalığım 3 gündür çekiyorum özellikle yürürken nedenini bende merak ediyorum ama normal diye düşünüyorum 💭